Splošni pogoji poslovanja podjetja EGAL, d. o. o., Ljubljana
Podjetje:
EGAL, družba za trgovino, inženiring, zastopanje, markrting in posredovanje, Ljubljana
Skrajšano ime: EGAL, d.o.o., Ljubljana
Naslov podjetja: Flandrova ulica 19, 1000 Ljubljana, Slovenija
Pisarna in glavno skladišče: Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana, Slovenija (osebni prevzem)
Matična številka: 5384958000
Davčna številka: SI52695433
Transakcijski račun: SI56 0310 6100 0910 020 odprt pri SKB, d.d.
Pogoji poslovanja:
Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci in poslovnimi partnerji ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja EGAL, d.o.o., Ljubljana. Podjetje EGAL, d.o.o., Ljubljana (v nadaljevanju prodajalec) se ukvarja z zastopstvom in distribucijo priznanih blagovnih znamk.
Vsak kupec z registracijo na spletni strani peun.si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi in predstavi. Izbrano geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec se lahko registrira kot fizična ali pravna oseba. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal le on sam, oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu. Prodajalec omogoča nakup pod enakimi pogoji vsem kupcem držav članic EU.
Veljavnost ponudbe in cen:
Cene na spletni strani so navedene v EUR, s pripadajočim DDV, in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini peun.si. Na spletni strani peun.si prodajalec svojim kupcem pri posameznih artiklih lahko omogoča tudi količinske popuste. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila.
Naročila:
Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini peun.si bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.
Naročila sprejemamo tudi na shop@peun.si.
Postopek nakupa preko spletne trgovine za fizične in pravne osebe:
Kupec na spletni strani peun.si izbere želeni artikel in ga potrdi s pritiskom na ikono »Dodaj v voziček«.
Odpre se pojavno okno s tekstom »Izdelek je bil uspešno dodan v vašo košarico«. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih artiklov ali pa pritisne na ikono »Na blagajno« za začetek postopka zaključevanja nakupa.
Naslednji korak je Povzetek vozička, v katerem so artikel, njegova cena, dobavni rok ter količina, ki jo kupec lahko spremeni. V tem koraku lahko kupec s pritiskom na ikono »Smetnjak« odstrani artikel, nadaljuje z nakupovanjem ali se pomakne na naslednji korak, ikona »Nadaljuj na blagajno«. Možen je tudi vnos promocijske kode. Promocijske kode se med seboj lahko izključujejo.
V koraku Prijava ima kupec možnosti kreiranja novega računa, vpisa v že obstoječi račun, prijavo preko Facebook ali Google računa, možen pa je tudi »Hitri nakup«. V primeru, da kupec kreira nov uporabniški račun, se odpre pojavno okno, kamor kupec vpiše svoje podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov in geslo). Potrditveno elektronsko sporočilo prejme kupec na vneseni elektronski naslov. V primeru »Hitrega nakupa« kupcu ni potrebno kreirati uporabniškega računa, zadostuje vnos podatkov za račun in dostavo blaga.
V koraku Naslov izbere kupec naslov za račun in naslov za dostavo, možen pa je tudi vnos komentarja ob naročilu.
V koraku Dostava kupec izbere osebni prevzem ali dostavo na vneseni naslov. Kupec se mora pred nadaljevanjem nakupa strinjati s pogoji poslovanja. S pritiskom na ikono »Nadaljuj na blagajno« se kupec pomakne na naslednji korak.
V koraku Izberite plačila kupec izbere plačilo. Možno je plačilo z bančnim nakazilom, plačilo po povzetju (v primeru pošiljanja preko Pošte Slovenije), plačilo s kreditno kartico preko spleta (Visa, Maestro, Mastercard), plačilo s kreditno kartico ob osebnem prevzemu (Visa, Maestro, Mastercard).
V koraku Plačilo je viden povzetek naročila. Za potrditev naročila je potrebno pritisniti ikono »Potrjujem naročilo«. S tem je naročilo zaključeno, kupec prejme na vpisani elektronski naslov potrditev svojega naročila.
Ko je blago pripravljeno za prevzem (v primeru, da je kupec označil osebni prevzem) oziroma, ko se blago odpremi (v primeru, da je kupec označil dostavo po pošti), se kupca obvesti z SMS sporočilom in/ali elektronskim sporočilom. Račun je fizično priložen naročenemu blagu.
Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino peun.si je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom »Zahvaljujemo se vam za nakup v trgovini PEUN«. Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom »Zahvaljujemo se vam za nakup v trgovini PEUN) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja EGAL, d.o.o., Ljubljana. Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na sedežu podjetja EGAL, d.o.o., Ljubljana tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti na shop@peun.si ali pokličite na telefonsko številko +386 31 737 831.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v tretjem koraku ob vnosu naslova napišete naziv podjetja.
Načini plačila:
Plačilo po predračunu se izvede na podlagi predračuna, ki se kreira na spletni strani po oddanem naročilu. Plačilo je izvedeno, ko je nakazani znesek viden na transakcijskem računu prodajalca (bančno nakazilo).
Plačilo s kreditno ali plačilno kartico: naročeno blago lahko ob oddaji naročila preko spleta, varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (BA, Maestro, MasterCard in Visa).
Ob osebnem prevzemu je možno plačilo s plačilno kartico (BA, Maestro, MasterCard in Visa).
Plačilo po povzetju je plačilo naročenega blaga dostavni službi ob dostavi blaga. V primeru plačila z gotovino ob dostavi na želeno lokacijo, se strošek naročila poveča za 1€ z DDV. Če želite plačati ob prevzemu, morate ob dostavi Pošte Slovenije pripraviti gotovino.
Odlog plačila prodajalec omogoča pod določenimi pogoji. Pogoji nakupa z odloženim plačilom so predmet poslovne pogodbe med kupcem in prodajalcem.
Kupljeno blago je last prodajalca, do poplačila blaga v celoti. Kupcem, ki zamujajo s plačilom zapadlih obveznosti prodajalec zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru večkratnega zamujanja s plačili si prodajalec pridržuje pravico kupcu ustaviti dobave blaga in izterjati neporavnane obveznosti. Blago je kupcu ob takojšnjem plačilu izdano takoj. V primeru odloga plačila se blago kupcu izda le pod pogojem, da kupec nima zapadlih obveznosti ali blokiranih TRR računov.
Računi:
Računi se kupcu izdajajo ob prevzemu blaga oz. je račun priložen blagu, ki je poslano z dostavno službo.
Dobava in prevzem:
Možen je osebni prevzem v delovnem času podjetja EGAL, d.o.o., Ljubljana, na naslovu Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana, po prejetju potrditvenega sporočila, da je artikel pripravljen za prevzem.
Dostavo paketov vrši Pošta Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru dostave po pošti, kupec plača stroške pošiljanja.
Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila. Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato vam priporočamo, da navedete naslov, kjer ste dosegljivi dopoldan (npr: delovno mesto). V primeru, da ob dostavi niste na navedenem naslovu, vam dostavna služba pusti obvestilo in pošiljko lahko prevzamete na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.
Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru, da je paket večjih dimenzij, s Pošte Slovenije predhodno poklicali.
Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle odpremili na vaš naslov.
Trudimo se, da je večina artiklov v spletni trgovini peun.si na zalogi, in da jih kupcu dobavimo v roku od 24 do 48 ur. Če artikla/ov ni na zalogi, kupca o tem obvestimo, in mu sporočimo okvirni rok dobave. Maksimalni rok dobave je 30 dni.
Pri nakupu blaga kupcev iz drugih držav EU, lahko kupec osebno prevzame na naslovu podjetja Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana, ali plača stroške pošiljanja, po ceniku Pošte Slovenije.
Garancija na kakovost:
Vsi izdelki v spletni trgovini peun.si imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, zagotovljeno servisiranje (če je potrebno) in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis: shop@peun.si ali pokličete +386 31 737 831 .
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Skrite kakovostne napake je kupec dolžan pisno sporočiti prodajalcu takoj, ko jih ugotovi oziroma v garancijskem roku, ki velja za posamezno blago po ustaljenih navadah v poslovnem svetu. Prodajalec bo vse reklamacije reševal skladno z običaji dobrih poslovnih praks.
Kupec mora ob uveljavljanju garancije v EGAL, d.o.o., Ljubljana poleg artikla obvezno dostaviti tudi dobavnico/račun, kjer je naveden dotični artikel, datum dobave in serijska številka, če je le ta vpisana. Brez dobavnice/računa ali kopije dobavnice/računa sprejem artikla v servis ni možen.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu ( Reklamacijski zapisnik).
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira EGAL, d.o.o., Ljubljana, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Pravica do odstopa potrošnika od nakupa:
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: shop@peun.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu (Odstop od pogodbe).
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov podjetja: EGAL, d.o.o., Ljubljana, Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana, ali ga osebno prinese.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu artiklov, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
• za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
• za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
• za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
• za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
• zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
• zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
• pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
• blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
• digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta: Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Stvarne napake:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu (Odpravljanje stvarne napake).
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Pritožbe in spori:
EGAL, d.o.o., Ljubljana spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem EGAL, d.o.o., Ljubljana, lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 31 737 831 ali po elektronski pošti na shop@peun.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@peun.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
EGAL, d.o.o., Ljubljana se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si EGAL, d.o.o., Ljubljana prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče, najbližjemu stalnemu prebivališču kupca.
Drugo:
Izjavljamo, da smo davčni zavezanci in da smo zavezani plačevanju davka na dodano vrednost po 76. členu, Zakona o davku na dodano vrednost.
Zasebnost in piškotki:
Med obiskom naših spletnih strani na vašo napravo vedno naložimo piškotke, ki vam pomagajo, da se lažje znajdete v množici informacij in funkcionalnosti, ki so vam na voljo. Z njimi bo ob vaših naslednjih obiskih enostavnejša prijava, prikaz strani bo vedno tak, kot ste si izbrali nazadnje, prav tako pa boste lažje prišli do izdelkov, ki ste jih v preteklosti želeli kupiti.
Z našimi piškotki ne zbiramo informacij, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati, prilagoditi cene, marže in podobno. Delovanje naših spletnih strani je brez teh piškotkov praktično nemogoče.
Shranjevanje piškotkov je pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.
Podjetje EGAL, d.o.o., Ljubljana se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih uporabilo v druge namene. Prodajalec se tudi zavezuje, da vse zbrane osebne podatke uporablja le za namene nakupa/prodaje.